Krótka relacja z Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia
Dnia 19 lutego 2025 r. w Regionalnym Centrum Kulturalno-Bibliotecznym w Brzesku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia „Wrota Karpat”. Członkowie Stowarzyszenia zatwierdzili kryteria do oceny projektów finansowanych w ramach PS WPR, EFS+ i EFRR. Walne Zebranie Członków przyjęło również Regulaminy Walnego Zebrania Członków oraz Komisji Rewizyjnej.
Ponadto, zgodnie z proponowanym porządkiem obrad, dokonano aktualizacji składu osobowego Rady Decyzyjnej Stowarzyszenia. Aktualnie w skład Rady Decyzyjnej Stowarzyszenia wchodzą:Irena Basta, Bartłomiej Durbas, Tomasz Gromala, Wiesław Kozłowski, Andrzej Kubisz, Paweł Kułak, Tomasz Latocha, Karolina Nowak, Agnieszka Piechocka, Adrian Serafin, Leszek Skowron, Andrzej Sroka, Kinga Szapel-Zachara, Katarzyna Szwiec-Osika , Leszek Ząbkowski.
W związku ze zgłoszonym przez Wójta Gminy Borzęcin Pawła Kułaka dodatkowym punktem obrad, podczas zebrania procedowana była również zmiana składu osobowego Zarządu Stowarzyszenia. W rezultacie, decyzją Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia, pan Piotr Kania został odwołany z funkcji Prezesa Zarządu. Do Zarządu Stowarzyszenia, w wyniku wyborów uzupełniających dołączyła pani Sylwia Ducinowska, a spośród członków Zarządu Stowarzyszenia Walne Zebranie wybrało na Prezesa Zarządu panią Katarzynę Jasnos, dotychczasową Prezes Stowarzyszenia „Na Śliwkowym Szlaku”, która we „Wrotach Karpat” pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu. Po wyborach uzupełniających skład osobowy Zarządu Stowarzyszenia „Wrota Karpat” prezentuje się następująco: Katarzyna Jasnos – Prezes Zarządu, Sylwia Ducinowska – Wiceprezes Zarządu, Grzegorz Bach – Członek Zarządu, Jarosław Gurgul – Członek Zarządu, Agnieszka Lach – Członek Zarządu, Maria Marecik – Członek Zarządu , Krzysztof Ogorzałek – Członek Zarządu.
Wszystkim nowo wybranym członkom organów Stowarzyszenia serdecznie gratulujemy.
Szczególne podziękowania składamy dotychczasowemu Prezesowi Zarządu, Panu Piotrowi Kani, za dotychczasowy wkład włożony w rozwój Stowarzyszenia, pomyślne przeprowadzenie Stowarzyszenia przez procedurę konkursową dotyczącą wyboru Lokalnej Strategii Rozwoju oraz zaangażowanie przez te 2,5 roku w sprawy Stowarzyszenia.


